Ogłoszenie o naborze kandydata na stanowisko: „SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH”

Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu. Wynagrodzenie: 5000,00 – 6000,00 zł brutto.

Wymagania:

  1. Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
  2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym  związanym z obsługą  nieruchomości,
  3. Wiedza na temat utrzymania i pielęgnacji zieleni,
  4. Mile widziane szkolenia lub uprawnienia w zakresie inspektora nadzoru terenów zieleni,
  5. Obsługa komputera w zakresie poczty elektronicznej, pakietu MS Office, elektronicznego obiegu dokumentów,
  6. Sprawna obsługa urządzeń biurowych – drukarka, kserokopiarka, skaner itp.
  7. Umiejętności komunikacyjne niezbędne do rozmów w imieniu Spółdzielni z właścicielami mieszkań i mieszkańcami,
  8. Wysoka kultura osobista,
  9. Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
  10. Samodzielność, dobra organizacja pracy,
  11. Umiejętność współpracy w zespole,
  12. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Zakres obowiązków na stanowisku:

  1. Administrowanie zasobami spółdzielni i czuwa nad efektywnym i prawidłowym utrzymaniem zasobów,
  2. Składanie wniosków w zakresie poprawy funkcjonowania Spółdzielni oraz współdziałania pionów i działów,
  3. Prowadzenie oceny funkcjonowania i nadzoru nad pracą firmy porządkowo-sprzątającej obsługującej budynki i teren SM poprzez systematyczne, codzienne obchody osiedla,
  4. Odpowiada za utrzymanie terenów zielonych i stan drzewostanu na terenie Sp-ni,
  5. Prowadzenie gospodarki odpadami,
  6. Czuwanie nad utrzymaniem w czystości ciągów komunikacyjnych, parkingów, terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie SM „Widok”,
  7. Typowanie drzew przeznaczonych do pielęgnacji, wycinki, przesadzenia i nadzór nad pracami z tym związanymi,
  8. Ustalanie zakresu i sposobu wykonania prac pielęgnacyjnych zieleni osiedlowej,
  9. Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów oraz realizacja wydanych decyzji,
  10. Planowaniu nasadzeń na terenie Spółdzielni,
  11. Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku właścicieli (klatki schodowe, piwnice, galerie),
  12. Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego,
  13. Informowanie pionu technicznego oraz BHP o dostrzeżonych usterkach w przypadku zagrożenia życia i zdrowia,
  14. Uczestniczenie w przeglądach wiosennych i jesiennych,
  15. Przyjmowanie zgłoszenia od członków Sp-ni i osób trzecich o awariach, usterkach i przekazuje informacje o nich pionowi technicznemu,
  16. Potwierdzanie prawidłowość danych uwidocznionych na fakturach wykonawców, w swoim zakresie merytorycznym, zgodności cen i terminów wykonania,
  17. Załatwianie z mieszkańcami sprawy porządku i bezpieczeństwa na osiedlu oraz przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego w razie potrzeby w konsultacji i ze zgłoszeniem na Policję” i Straż Miejską,
  18. Współpraca w realizacji swoich obowiązków z odnośnymi wydziałami UMK, Radą Dzielnicy VI, Policją Strażą Miejską Sanepidem, Strażą Pożarną Zakładem Energetycznym, MPO i innymi instytucjami w miarę potrzeb,
  19. Prowadzenie teczek administracyjne członków Spółdzielni i w zakresie gromadzenia danych współpracuje z pionem technicznym oraz stanowiskiem ds. członkowskich,
  20. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków Sp-ni GZM,
  21. Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowni twórców,
  22. Prowadzenie i aktualizacja danych w zakresie ilości osób zamieszkujących lokal,
  23. Prowadzenie i aktualizacja rejestru pomieszczeń dodatkowych oraz nadzoruje prawidłowość ich użytkowania,
  24. Prowadzenie i aktualizacja rejestru garaży,
  25. W zakresie wymienionych wyżej czynności współpracuje z pionem technicznym, pionem finansowo-księgowym, działem członkowskim i innymi pracownikami działu administracyjnego,
  26. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych okresowo lub doraźnie przez Prezesa Zarządu (lub bezpośredniego przełożonego) adekwatnych do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji lub uprawnień, a wynikających z potrzeb Spółdzielni,
  27. Administrowanie dokumentacją, w tym jej archiwizację,
  28. Dokonywanie odbiorów zwolnionych lokali i uczestniczy w procedurze przetargowej lokali,
  29. Zgłaszanie wniosków usprawniających pracę, poprawiających organizację oraz zmniejszających koszty,
  30. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.

List motywacyjny i CV należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Na Błonie 7 w Krakowie do dnia 05 grudnia 2025 r. osobiście, listownie lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@smwidok.krakow.pl .

Prosimy o zapoznanie się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych www.smwidok.krakow.pl/rodo-klauzula-informacyjna-do-celow-rekrutacji/

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania na wybrane zgłoszenia.

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Widok"
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.