Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu. Wynagrodzenie: 5000,00 – 6000,00 zł brutto.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą nieruchomości,
- Wiedza na temat utrzymania i pielęgnacji zieleni,
- Mile widziane szkolenia lub uprawnienia w zakresie inspektora nadzoru terenów zieleni,
- Obsługa komputera w zakresie poczty elektronicznej, pakietu MS Office, elektronicznego obiegu dokumentów,
- Sprawna obsługa urządzeń biurowych – drukarka, kserokopiarka, skaner itp.
- Umiejętności komunikacyjne niezbędne do rozmów w imieniu Spółdzielni z właścicielami mieszkań i mieszkańcami,
- Wysoka kultura osobista,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres,
- Samodzielność, dobra organizacja pracy,
- Umiejętność współpracy w zespole,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków na stanowisku:
- Administrowanie zasobami spółdzielni i czuwa nad efektywnym i prawidłowym utrzymaniem zasobów,
- Składanie wniosków w zakresie poprawy funkcjonowania Spółdzielni oraz współdziałania pionów i działów,
- Prowadzenie oceny funkcjonowania i nadzoru nad pracą firmy porządkowo-sprzątającej obsługującej budynki i teren SM poprzez systematyczne, codzienne obchody osiedla,
- Odpowiada za utrzymanie terenów zielonych i stan drzewostanu na terenie Sp-ni,
- Prowadzenie gospodarki odpadami,
- Czuwanie nad utrzymaniem w czystości ciągów komunikacyjnych, parkingów, terenów rekreacyjnych i sportowych na terenie SM „Widok”,
- Typowanie drzew przeznaczonych do pielęgnacji, wycinki, przesadzenia i nadzór nad pracami z tym związanymi,
- Ustalanie zakresu i sposobu wykonania prac pielęgnacyjnych zieleni osiedlowej,
- Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów oraz realizacja wydanych decyzji,
- Planowaniu nasadzeń na terenie Spółdzielni,
- Nadzór nad utrzymaniem należytego porządku i czystości pomieszczeń służących do wspólnego użytku właścicieli (klatki schodowe, piwnice, galerie),
- Wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego,
- Informowanie pionu technicznego oraz BHP o dostrzeżonych usterkach w przypadku zagrożenia życia i zdrowia,
- Uczestniczenie w przeglądach wiosennych i jesiennych,
- Przyjmowanie zgłoszenia od członków Sp-ni i osób trzecich o awariach, usterkach i przekazuje informacje o nich pionowi technicznemu,
- Potwierdzanie prawidłowość danych uwidocznionych na fakturach wykonawców, w swoim zakresie merytorycznym, zgodności cen i terminów wykonania,
- Załatwianie z mieszkańcami sprawy porządku i bezpieczeństwa na osiedlu oraz przestrzegania Regulaminu Porządku Domowego w razie potrzeby w konsultacji i ze zgłoszeniem na Policję” i Straż Miejską,
- Współpraca w realizacji swoich obowiązków z odnośnymi wydziałami UMK, Radą Dzielnicy VI, Policją Strażą Miejską Sanepidem, Strażą Pożarną Zakładem Energetycznym, MPO i innymi instytucjami w miarę potrzeb,
- Prowadzenie teczek administracyjne członków Spółdzielni i w zakresie gromadzenia danych współpracuje z pionem technicznym oraz stanowiskiem ds. członkowskich,
- Prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków Sp-ni GZM,
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru pracowni twórców,
- Prowadzenie i aktualizacja danych w zakresie ilości osób zamieszkujących lokal,
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru pomieszczeń dodatkowych oraz nadzoruje prawidłowość ich użytkowania,
- Prowadzenie i aktualizacja rejestru garaży,
- W zakresie wymienionych wyżej czynności współpracuje z pionem technicznym, pionem finansowo-księgowym, działem członkowskim i innymi pracownikami działu administracyjnego,
- Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych okresowo lub doraźnie przez Prezesa Zarządu (lub bezpośredniego przełożonego) adekwatnych do zajmowanego stanowiska, posiadanych kwalifikacji lub uprawnień, a wynikających z potrzeb Spółdzielni,
- Administrowanie dokumentacją, w tym jej archiwizację,
- Dokonywanie odbiorów zwolnionych lokali i uczestniczy w procedurze przetargowej lokali,
- Zgłaszanie wniosków usprawniających pracę, poprawiających organizację oraz zmniejszających koszty,
- Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
List motywacyjny i CV należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Na Błonie 7 w Krakowie do dnia 05 grudnia 2025 r. osobiście, listownie lub drogą elektroniczną na adres sekretariat@smwidok.krakow.pl .
Prosimy o zapoznanie się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych www.smwidok.krakow.pl/rodo-klauzula-informacyjna-do-celow-rekrutacji/
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiadania na wybrane zgłoszenia.